lunes, 12 de diciembre de 2011

un vestit de somni !! :(

El passat dia 12 de Desembre, vaig anar al centre comercial per veure unes botes que volia comprarme.
Al entrar en una tenda davant meua es va il·luminar un vestit precios i corrent el vaig agafar .Buscaba a ma mare amb desesperació sols volia que ella hem diguera "val provatel".
I aixi va ser ,vaig entrar als provadors rapidament.Vaig descordar la crematllera i me´l vaig posar.
Quan el tenia posat hem vaig adonar que faltaba un tros de la crematllera per pujar i li digue a ma mare que ho intentara ella ,pero tampoc podia.El pit no permitia que la cremallera pujara i preguntarem si hi havien mes talles, però ens digueren que no .Eixe era l´ultim vestit .
Adeu al meu vestit de somni !!! :(



No hay comentarios:

Publicar un comentario