jueves, 12 de enero de 2012

Les meues vacances!!!!(Maria)

Aquestes vacances per a mi han segut les millors del món.La meua familia de Barcelona i de València han vingut de visita ,i això m'alegra molt perquè mai els veig.També he anat al cntre comercial d'Ondara amb els meus amics i les meues amigues.Els regals que m'han dut aquest any per a mi no tenen ni punt de comparació amb els dels altres anys.M'hauré portat molt bé? Jo pense que no, però ,bo m'han portat una Black berry ,un portàtil ,roba, un puf,un estoig de maquillatge,diners,uns cascs per escoltar música i no molestar a ma mare,unes botes ,un Mp4,llepolies,uns guants i moltes coses més.Peró el que més m'agrada dels nadals és l'alegria que ens porten estes vacances tan curtes .I ja estem una altra vegada entre quatre parets .Més clar, tornem a l'institut


Creat per :Maria Crespo Gadea!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario